Vásárlási feltétel

    Az alábbi szabályzat a premiumora.hu webáruház online értékesítésére vonatkozó vásárlási feltételeket, valamint a vásárlással létrejövő szerződés fontos információit foglalja magában. A premiumora.hu fenntartja magának a jogot, hogy jelen szabályzatot külön értesítés és indoklás nélkül bármikor módosítsa, viszont a felhasználó felelőssége, hogy a szabályzat változásait figyelemmel kísérje.

    ÁRAK

    Webáruházunkban található árak bruttó fogyasztói árak, tartalmazzák az áfát, továbbá magyar forintban értendők. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek.

    RENDELÉS

    Regisztráció nem szükséges a webáruház termékeinek megtekintéséhez, illetve megvásárlásához. Az adott termék adatai mellet megtalálható „megrendelem” gomb használatával azonnal leadhatja megrendelését. A megrendelés csak akkor érvényes, ha pontosak a szállítási és számlázási adatok. Ezt a „megrendelem” gomb használatával, és a rendelési forma kitöltésével teheti meg a felhasználó.

    Megrendelési űrlap: név, cím, elérhetőség, stb., az üzenetrészben lehet megadni a kért szállítási idővel, vagy egyéb módosítással kapcsolatos kéréseket (Áfá-s számla igényét is itt jelezheti. A megrendelés a MEGRENDELEM A TERMÉKET gombbal véglegesíthető. A böngészés ezt követően tetszőlegesen folytatható. A rendelés akkor kerül rögzítésre , ha megjelenik a "KÖSZÖNJÜK MEGRENDELÉSÉT" szöveg. A rendelés rögzítését követően még a rendelés beérkezésének napján vagy legkésőbb az azt követő első munkanapon a webáruház e-mail útján elküldi a megrendelés visszaigazolását, vagy telefonon keresztül megkeresi Önt. Amennyiben a megkeresés, vagy a visszaigazolás nem érkezne meg a fent jelzett időn belül, akkor kérjük az info@premiumora.hu e-mail címre jelezze ezt felénk.

    A honlap üzemeltetője különös gondot fordít a rajta megjelenő fotók minőségére, de ennek ellenére az adott esetben a színek eltérhetnek a valóságtól, mivel azok nagymértékben függnek a felhasználó által használt monitortól, illetve annak beállításától. Éppen ezért az ebből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállal.

    ÁRAK:

    Az eladási ár mindig közvetlenül a kiválasztott termék alatt kerül feltüntetésre, magyar forintban értendő és a Magyar Köztársaság területén érvényes. 

    Jelzett fogyasztói ár minden esetben tartalmazza az ÁFÁ-t, azonban a szállítási költséget nem. 
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelésben szereplő régi (változást megelőző) ár az érvényes és az kerül felszámításra.
A premiumora.hu webáruház üzemeltetője a termékekre vonatkozó tulajdonjogát fenntartja a termék vételárának és az ahhoz tartozó szolgáltatásnak (szállítási díj) teljes kiegyenlítéséig, pénzügyi teljesítéséig. A vételár, illetve díj kiegyenlítésekor a tulajdonjog, ill. a jogosultság átszáll a vásárlóra.
A honlapon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, a honlap tulajdonosának részéről nem minősül nyilvános ajánlattételnek! Az esetleges téves ár feltüntetésért az üzemeltető felelősséget nem vállal, és az utólagos árváltoztatás jogát fenntartja, amelyről a megrendelőt értesíti. Megrendelési igény esetén, a megrendelt terméket, e-mailben, vagy telefonon, visszaigazoljuk a pontos vételárral és szállítási feltételekkel.

    FIZETÉSI MÓD:

    A megrendelt termék ellenértéke, és a szállítási költség, átvételkor kerül megfizetésre készpénzben a postásnak, ill. a futárnak átadva , átvételi elismervény kézhezvétele, illetve a csomag átadásával egy időben. 


    Előre utalással:
 A megrendelt termék, valamint a hozzá tartozó csomagküldési díj banki előre utalással is kiegyenlíthető. Ebben az esetben az utalás a megrendelési visszaigazolás megérkezését követően indítható. A megrendelési visszaigazolás tartalmazza az összes adatot és információt, mely az utalás teljesítéséhez szükséges. Az utalás megjegyzés rovatában a nevet fel kell tűntetni. A megrendelt termék kiszállításáról a webáruház üzemeltetője kizárólag a teljes vételár és a szállítási díj együttes megfizetését követően intézkedik. A megrendeléshez tartozó teljes pénzügyi rendezés alatt a visszaigazolásban megadott számlaszámra megérkezett és jóváírt teljes összeget kell érteni. (vételár +csomagküldési díj).


    Szállítási mód:
    A webáruház postai idő garantált csomagküldővel dolgozik. Egyedi kérésre megoldható egyéb szállítási mód is , ezt a megrendeléskor kérjük jelezze felénk. Utóbbi díjszabásáról külön egyeztetés szükséges.

    Szállítási díjként egységesen 2000.- Ft-os díjat számítunk fel , csomagolási díj nem kerül felszámításra, több termék vásárlása esetén a kiszállítás ingyenes , kizárólag a Magyar Köztársaság területére áll módunkban szállítani.

    SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ:

    A raktáron lévő termékek esetén a szállítást a visszaigazolás küldésétől számított 24-48 órán belül az ország egész területén garantáljuk. A megrendelés beérkezésekor raktáron nem lévő termékek szállításáról a vásárlót külön tájékoztatjuk, aki, - ha a módosított szállítási határidő nem felel meg - elállhat a vásárlási szándékától.

    ÁTVÉTEL:

    A csomagot a rendelési űrlapon megadott címre szállítjuk. A vásárló a szállítónak átvételkor a termék árát , egyéb költséget megfizeti, majd ezt követően kézhez kapja a terméket. Vásárlónak átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék (termékek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Hiánytalan teljesítés esetén az átvételt a Vásárló aláírásával köteles elismerni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a webáruháznak nem áll módjában elfogadni, kivéve a bizonyítható rejtett hibát. 
Amennyiben a rendelés átvételekor a szállítmányon (dobozokon) sérülést talál, úgy a szállító cég átvételi dokumentumán (szállítólevél) a sérülést fel kell tüntetni, illetve jegyzőkönyvet kell felvetetni. Amennyiben ez nem történik meg, akkor a szállítmány kibontása után talált sérült termékekre vonatkozó reklamációját a webáruház nem fogadja el. 
Esetleges kifogását a Vásárlónak 3 napon belül jeleznie kell az info@premiumora.hu email címen. Amennyiben a Vásárló az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége is a Vásárlót terheli.

    ELÁLLÁSI JOG:

    1.) A Vásárló jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőző munkanapon a vásárlástól indoklás nélkül elállni, amennyiben ezt a szándékát időben, e-mailen info@premiumora.hu címre küldött lemondó nyilatkozatában jelezte. Ebben az esetben a Vásárlót semmilyen költség nem terheli.

    2.) A Vásárló az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint. A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ebben az esetben az premiumora.hu üzemeltetője a Vásárló által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríti a vásárló részére. A premiumora.hu üzemeltetője kizárólag sérülésmentes, üzemképes, hiánytalan csomagolású, eredeti használati utasítással és jótállási jeggyel rendelkező teljesen ép, viseletlen termék visszaszolgáltatása esetén téríti meg a teljes vételárat a Vásárló részére. A termék, valamint a csomagolás sérüléséből adódó költségek, valamint a visszaszállítási költség a Vásárlót terhelik.
 Abban az esetben, ha a kiszállítás ingyenesen történt, a Vásárlónak meg kell térítenie a kiszállítás költségét is, amit kedvezményként a premiumora.hu webáruház üzemeltetője elengedett a házhozszállításkor.


    HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ, JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG:

    A premiumora.hu webáruház által forgalmazott összes termék rendelkezik magyar nyelvű használati útmutatóval és jótállási jeggyel, melyet az termékhez csomagolva kap kézhez a Vásárló.
    A premiumora.hu üzemeltetője a webáruházban vásárolt órákra 24 óra jótállást ad.
Amennyiben az óra szokásos alkalmazása alatt meghibásodna, költségmentesen kerül kijavításra kétéves időtartamig, a vásárlás keltétől számítva.
    
A Vásárló e garancia keretében javítási vagy beállítási költségek tekintetében semmiféle igényt nem jelenthet be, és megszűnik a garancia, ha a meghibásodás az alábbi okok miatt következett be: 

    • nem rendeltetésszerű használat,
    • szakszerűtlen kezelés
    • idegen, illetve szakszerűtlen beavatkozás ,
    • helytelen tárolás,
    • elemi kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett károsodás
    • a garanciajegyen nem szerepel az eladó neve, címe, az óra típusa és az eladás dátuma.


    A garancia nem vonatkozik:
    • a nem vízálló óráknál a vizesedésből adódó meghibásodásra
,
    • az óra fémszíjára, bőrszíjára, az üvegre és a nyomógombokra,
    • a mindennapi használatból adódó karcolásokra, kopásra
, díszítőkövek külső behatásra történő elvesztésére.

    A garanciajegy hamisítása, vagy abban valótlan adatok feltüntetése jogi következménnyel és a garancia megszűnésével jár.

    A jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti, ezért gondosan őrizze meg! Kérjük ellenőrizze a vásárlás napjának feltüntetését és a jótállási jegy szakszerű kitöltését! Az elveszett jótállási jegyet a webáruház pótolni nem tudja. Jótállási, javítási munkát kizárólag csak érvényes jótállási jegy alapján végezhet a javítószerviz. A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. A jótállási határidő a Vásárló részére történő átadás megkezdésének napjával kezdődik. Az óra kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a kijavítási időnek azon részével, amely alatt a Vásárló az órát nem tudta rendeltetésszerűen használni. A Vásárlónak a jótálláson alapuló igényének érvényesítésével minden esetben a jótállás keretébe tartozó szakszervizhez kell fordulnia. Ellenkező esetben a jótállási kötelezettség megszűnik. A Vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni (kárenyhítési kötelezettség). A termék meghibásodása esetén a Ptk 306. § szerint jár el a webáruház üzemeltetője. Javításra a webáruháznak elküldött óra mindkét szállítási költsége a Vásárlót terheli.
    Javasolt, hogy jótállási időn belüli meghibásodás esetén a Vásárló közvetlenül a jótállási jegyben szereplő szervízzel vegye fel a kapcsolatot.

    EGYÉB RENDELKEZÉSEK:

    A premiumora.hu internetes webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot, hogy üzletszabályzatát, az interneten történő vásárlás feltételeit bármikor indoklás és külön értesítés nélkül egyoldalúan megváltoztassa. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve lépnek életbe. A webáruház üzemeltetője megtesz minden tőle elvárható intézkedést, hogy az oldalaihoz való hozzáférés folyamatos és hibamentes legyen, de nem vállal felelősséget az esetlegesen fellépő hibákért, mely az oldalak nem megfelelő működését és/vagy esetleges adatvesztést okoz. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Felek a Polgári Törvénykönyv és a Távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet idevonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.

    BÁRMILYEN KÉRDÉSE, PROBLÉMA ESETÉN ELÉRHETŐSÉGÜNK:

    Termékekkel, rendeléssel, szállítással, valamint bármilyen további webáruházzal kapcsolatos kérdéssel vagy problémával forduljon bizalommal hozzánk. Ezt megteheti e-mailben az info@premiumora.hu email címre küldött levél útján, vagy telefonon a +36 70 422 82 41 , illetve a +36 70 608 35 31 számokon, sikertelen hívás esetén visszahívjuk Önt rövid időn belül.

    Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivételt képez a kiszállításban részvevő szolgáltató.